Utkast: Jun. 29, 2012

Förlåt för dålig uppdatering med det är ju faktiskt sommar, måste ju leva livet haha! ;) 
Men i Onsdags så va jag och badade på stranden med flotten, och på torsdagen gick jag och johanna(som jag har börjat kalla jojjsan?!) till Rörtången med min mamma och min morfar, min pappa håller på vid huset och fixar och grejar.
Vi köpte godis och badade och hittade massa sjöstjärnor och krabbor.
Sedan solade vi ganska mycket, Johanna tyckte inte det va så kul eftersom hon bränner sig så lätt, men jag tvingade henne.. haha!
När vi kom hem så träffade vi min barndomskompis Loa, blev jätte glad av att träffa henne!!
Idag så vaknade jag och märkte att Jag har fått myggbett som kliar som in i helv*tte!
Sedan så åkte vi till "Willys" (min hat affär, sunk.)  och handlade..
Jag köpte en risifrutti, en cola och en sådär 'mini babybel' ostar och åt som frukost!
Idag har jag på mig myskläder och flätat hår.
Stackars lilla pixi har fått en super äcklig och stor fästing så pappa ska ta bort den, tycker så synd om henne ;(
Har inte tagit så mycket bilder med mobilen så har inget att lägga upp..
Bloggar mer än jag kommer hem!
Puss, alice.


Kommentarer
Wilma Ekwall

FRÅÅGESTUND DIN KORVBAJS

2012-06-29 @ 22:17:41
URL: http://lovemymelody.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0