maj gajs !

Om ni inte fattade vad som står i rubriken ( eftersom min engelska är den bästa.. ) så ska jag berätta!
Det står..... MY GUYS. 
Med det menar jag att jag ska berätta om två av mina kompisar!
 
• lucia träffade jag från dansen och är nu en av mina bästade vänner!
hon är glad och flummig och världens snyggaste!
Hon går i en av min skolas grannskolor
Är så himla himla glad att jag är hennes vän, vill aldrig förlora henne! ♥
 
•Alexander kännde jag inte så bra för 3 månader sedan, men nu har vi blivit väldigt bra vänner. han gick i min parallell klass nu här i 6an men ska börja i min klass till 7an.
Hon är rolig och sjukt snäll, grymt söt!
Han kallas för Alex/a.a också.
« Är super glad att jag lärt känna honom nu! »
 
 
Kram & Puss, alice
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0