Dagen!

Hejsan, nu ska jag berätta om min dag.
Först så vaknade jag såklart haha, efter det så packade jag upp alla mina kläder.
Sedan kom min GODA vän Johanna, vi snackade lite sedan gick vi och kollade på hennes lillasysters nya kanin som var sjuuuuukt gullig! 
Det var en ljusbrun liten dvärgvädur.
Sedan gick jag hem (typ 15 meter) och så åkte jag, min morfar, min mamma och min pappa och handlade i kungälvs centrum!
Det va grymt kul, pappa var väldigt snäll och köpte en energidryck till mig..
Vi satte oss på ett fik och fikade, jag tog bara en liten chokladboll.
Men orkade inte hela, började må illa haha! 
Och efteeer deeet så skulle vi åka och handla, då satt jag och min hund Pixi i bilen men dom glömde öppna fönstret så det blev typ +35°c och vi höll typ på att döö(allvarligt), jag va jätte rädd att min hund skulle dö för hon är så himla liten och det va så varmt.
Men dp smsade min moster och då berättade jag allt, hon sa att dörren gick att öppna på ngt sett så larmet inte gick igång.
Såååå jag öppnade och överlevde (och fick damp för att jag inte öppnade innan det hade gått en timme).
Tack Sanna!
Sedan när dom kom tillbaks så gick jag och mamma och kollade i andra delen av affären.
Jag fick en glass!
Nyss har jag pluggat lite franska för jag bytte språk till 7an, hade kinesiska förra terminen och den senaste terminen ( 6an )
Men nu ska jag äta, vi hörs puss puss.


Kommentarer
Sanna

Bra att man får höra vad som händer! Vill gärna se hur kaninen ser ut. Kram

Svar: ska bli! ;)
aliceee

2012-06-27 @ 10:49:46
URL: http://sprtslinkan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0